Գլխավոր Շոուբիզնես Սննդամթերքի 8 համադրումներ, որոնք կօգնեն ձեզ արագ նիհարել

Սննդամթերքի 8 համադրումներ, որոնք կօգնեն ձեզ արագ նիհարել

2
Հայտնի է, որ բալանսավորված սննդակարգը օգնում է նիհարել և ընդհանուր առմամբ նպաստում է լավ ինքնազգացողությանը: Ձեզ ենք ներկայացնում սննդամթերքի 8 համադրումներ, որոնք կօգնեն ձեզ արագ նիհարել և 6 համադրումներ, որոնցից հարկավոր է խուսափել:

Բանջարեղեն + ձու

Հավի միս + կարմիր տաքդեղ

Եգիպտացորեն + լոբեղեն

Կանաչ թեյ + կիտրոնի հյութ

Սաղմոն + ծնեբեկ

Նուշ + հունական յոգուրտ

Ավոկադո + սպանախ

Կոճապզպեղ + թյունա ձուկ

Ուշադրություն դարձրեք նաև հետևյալ համադրություններին, որոնցից հարկավոր է խուսափել՝
  • սպիտակուցներ (միս, ձուկ, ձու և այլն) + ածխաջրեր (հաց, կարտոֆիլ և այլն)
  • թթու սնունդ (ցիտրուսներ, խնձոր, լոլիկ) + ածխաջրեր (հաց, կարտոֆիլ և այլն)
  • ածխաջրեր + շաքարավազ (օրինակ՝ թխավածքներ)
  • սպիտակուցներ + կրախմալ/այլ սպիտակուցներ (միս + ձու, պանիր + ձու, միս + ընկուզեղեն և այլն)
  • մրգերը միշտ կերեք հիմնական ճաշից անջատ
  • կաթը նույնպես առանձին օգտագործեք կամ էլ առհասարակ հրաժարվեք դրանից: