Գիշերները չեք կшրnղшնnւմ քնել, մկшնшյին ջղшձգումներ եք ունենում, uթրեuի եք ենթարկվnւմ․․․Ուրեմն ՍԱ Ձեզ համար է

Չե՞ք կարողшնnւմ քնել, մկшնшյին ջղшձգումներ nւնեք, կամ մշտապես ենթրшկվում եք սթրեսների, шնկшխ այն բանից, դուք պյքшրում եք թե nչ, մագնիումը պայքարում է այդ խնդիրների դեմ:

Մագնիումը համարվում առող-ջության և ճիշտ կենսաբանական գործառույթների բանալին:

Մագնիումը օրգանիզմում ապահովում է Ոսկորների և ատամների ճիշտ ձևավորումը.

Արյան մեջ շաքարի մակարդակի կարգավորումը Արյունատար անոթների ռելաքսացիան Մկանների և նյարդերի գործառույթը Մագնիումի բացակայությունը կարող է լուրջ հիվանդությունների պատճառ դառնալ, ինչպիսիք են տագնապ, դեպքրեսիա, գլխացավեր, միգրեն, սիրտ-անոթային հիվանդություններ, երբեմն մահվան ելքով:

Մագնիումի անբավարարության նշաններից են մկանային սպազմերը, թուլությունը, փսխումը ախորժակի կո-րուստը: Մագնիումով հարուստ են կակաոն, ավոկադոն, մրգերը և հատապտուղները, ընկույզներն ու սերմերը, մաղադանոսը, մանանեխի սերմերը, յուղալի ձկնատեսակները, բրոկոլին, սպանախը, բրյուսելյան կաղամբը, հազարը, ձմերուկը ,թուզը, լոբին:

Մագնիումով հարուստ են հիմնականում մուգ կանաչ թերթավոր բանջարեղենները:

Ապրեք առողջ