Գլխավոր Նորություններ Այս աղջիկը մեկ շաբաթով հրաժարվեց շաքարավազից. տեսեք, թե դա ինչ ավարտ ունեցավ...

Այս աղջիկը մեկ շաբաթով հրաժարվեց շաքարավազից. տեսեք, թե դա ինչ ավարտ ունեցավ նրա համար…

10

Ես 22 տարեկան եմ, բայց սկսեցի ինձ վատ զգալ: Կենսական էներգիաս մոտ 2-3 էր 10-բալանոց սանդղակով:

Մարմինս պետք է առույգ և պիրկ լիներ, բայց այն թուլացել էր:

Դեմքիս մաշկը հոգնած տեսք ուներ, թեև ես այն խնամում եմ դիմակներով, քսուքներով, խոզանակով:

Մշտապես քնել եմ ուզում:

Բացի դրանից՝ հաճույքը քաղցր ուտելուց նվազել է: Կոնֆետ եմ ուտում, կրուասան, տորթ կամ քաղցր սուրճ եմ խմում կաթով: Նախկինում դա պարզապես երանություն էր թվում: Իսկ հիմա ոչ:

Հաճույքը վերանում է կերած վերջին կտորի հետ: Իսկ հետո օրգանիզմը սկսում է այդ նույն քաղցրից պահանջել:

Բացի դրանից՝ ես ուզում էի ավելի երիտասարդ երևալ: Չէ՞ որ կան աղջիկներ, որոնք առանց ջանք թափելու իրենց տարիքից 4-5 տարով փոքր են երևում:

Ապացուցված է, որ շաքարավազը վնասում է մաշկը, ու ես որոշեցի հրաժարվել դրանից:

Երկուշաբթի

Շաբաթվա սկզբում ես անսահման ուրախություն էի զգում, որ չպետք է կոնֆետներ, տորթեր ուտեմ, գազավորված ըմպելիք խմեմ: Արդեն օրս սկսում էի մեկ բաժակ կիտրոնաջրով: Վիտամին C-ն նվազեցնում է շաքարի մակարդակը և լավ է ազդում օրգանիզմի վերականգնողական հատկությունների վրա: Իմ քաղցրեղենը մրգերն էին դարձել: Առավոտյան՝ խնձոր, ցերեկը՝ բանան, երեկոյան՝ տանձ: Պարզվում է՝ շատ համեղ է թեյն առանց շաքարի, չրերով խմելը:

Երեքշաբթի

Այդ օրը մայիսի 9-ն էր: Ուտելու մասին մոռացել էի, ընկերներիս հետ գնացել էի Անմահ գնդի հետ տոնը նշելու:

Երեկոյան հոգնած և քաղցած, ես մեկ բաժին տնական սուշիով ընթրեցի: Քաղցր չէի ուզում, այդ օրը թեյը բանանով խմեցի:

Չորեքշաբթի

Առավոտյան 4-ին ուժեղ քաղց զգացի, արթնացա և չկարողացա քնել: Օրգանիզմս քաղցր էր ուզում:

Դժվարությամբ խուսափելով գայթակղությունից՝ ես նախաճաշ պատրաստեցի: Շաքարավազին փոխարինեց 2 թ. գ. մեղրը: Համադրեցի սուրճի հետ՝ բրինձ, քերած դայկոն, խնձոր և կարագով երկու բուտերբրոդ:

Ասեմ, որ օրգանիզմս չէի տանջում և ալյուրով պատրաստված մթերքները չէի բացառել, այլ միայն՝

  • Մաքուր շաքարավազը,
  • Մուրաբան,
  • Պաղպաղակը,
  • Կոնֆետները, բլիթները, տորթերը և այլն,
  • Հյութերը և գազավորված ըմպելիքները:

Հինգշաբթի

Օրգանիզմս սկսել էր չիփս և նման վնասակար բաներ պահանջել: Փոխարենը՝ ես յուրահատուկ բուսական թեյ պատրաստեցի:

Իմ սիրելի խառնուրդը ներառում է հավասար քանակությամբ եղինջ, երիցուկ և եգիպտացորենի մազիկներ:

Այս թեյը հանում է հեղուկը, տոքսինները, նվազեցնում է քաղցի զգացումը և շաքարի մակարդակն արյան մեջ:

Աշխատանքից հետո զբոսնում էի:

Ուրբաթ

Իհարկե, քաղցր ուզում եմ, բայց օրգանիզմս այլ կերպ է աձագանքում: Լոռամիրգով մի կտոր կարկանդակը չկարողացա ուտել նույնիսկ թույլ քաղցր թեյ խմելով: 2 բաժակ անանուխի թուրմ խմեցի առանց շաքարավազ ավելացնելու ցանկության:

Շաբաթ

Կիտրոնաջուր նախկինի պես խմում եմ, դա գրեթե սովորություն է: Քաղցրից ինձ պաստեղ թույլ տվեցի, բայց 1 կտորից ավել ուտել չկարողացա:

Կիրակի

Մաքդոնալդս մտա: Վնասակար է, բայց երբեմն ինձ թույլ եմ տալիս: Պատվիրեցի միջին կարտոֆիլ, բարբիքյու սոուս և փոքր նարնջի հյութ: Ուզում եմ հավատալ, որ այդ հյութի մեջ նարինջ էր, մնացած առումներով փորձին դեմ չգնացի:

Արդյունքը

Զգացողություն է, որ վերջապես ամեն ինչ կարելի է, բայց ոչինչ չեմ ուզում: Սիրելի «բամբուկ» բլիթը հաճույքով կերա:

Քաշս նվազեց: Առանց ջանքերի, սպորտի և Մաքդոնալդս գնալը հաշվի առնելով:

Քնել չեմ ուզում: Նախկինի պես հոգնում եմ, քունս տանում է, բայց այն բանջարեղենային վիճակը վերացել է:

Մաշկս մաքրվեց, հոգնած տեսքս վերացավ, դեմքս թարմ տեսք ունի: Նախադաշտանային համաշխտանիշին նախորդող սովորական ցանն էլ 3 անգամ պակասեց:

Սննդից կախվածություն չկա:

Այսօր ինձ 11-րդ դասարանցի կարծեցին: